GARANȚIE
Produsele comercializate de S.C. Polar 8TIC S.R.L. au fost testate și avizate, corespunzător exigențelor directivelor europene și a legislației aplicabile, dar pentru ca utilizarea lor să nu vă creeze probleme, sunt necesare o folosire și o întreținere în conformitate cu instrucțiunile de utilizare aferente, și mai ales conform indicațiilor medicale/de specialitate primite în acest sens. La solicitarea garantiei se va prezenta certificatul de garanție împreună cu factura de achiziție/bonul fiscal în original.
Termene de garanție comercială:
Ochelarii de vedere: 24 luni, în condițiile utilizării corespunzătoare. Garanția este oferită pentru calitatea materialului, precizia de execuție și calitatea tratamentelor. Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de către S.C. Polar 8TIC S.R.L. respectă principiile ISO 8980/2004. Garanția cade în sarcina producătorului.
Montajul lentilelor aeriene (pentru ochelari): 90 zile, în condițiile utilizării corespunzătoare.
Rame de vedere şi ochelari de soare: 24 luni în condiţiile utilizării corespunzătoare sau termenul specificat în certificatul de garanţie. Garanţia acordată de furnizor se referă numai la deficienţe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse, descoperite în condiţiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări, nu sunt acoperite de garanţie, fiind considerate efecte ale unei întreţineri necorespunzătoare.
Lentile de contact, soluţii și accesorii pentru lentilele de contact: Aceste produse beneficiază de garanție 6 luni de la achiziționare, fiind produse cu o durată de viață scurtă. Toate aceste produse se vor manevra în mod corespunzător cu indicațiile primite și vor fi întreținute cu soluțiile adecvate.
În cazul unor defecte de fabricație, produsele sunt trimise de client către polaroptic.ro. Produsele vor fi inspectate de către furnizorul/producătorul acestora, iar în cazul în care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor înlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora. Vă rugăm să rețineți că acest proces poate dura până la două luni, inclusiv timpul de transport. Unele lentile vor trebui trimise în străinătate pentru analiză, fapt care poate avea un impact, în lungimea acestui proces. Când o eroare de fabricație este recunoscută, vă vom trimite noi lentile cu aceeași combinație de parametri, fără taxă de transport. Dacă, totuși, se determină că nu există nici o eroare de fabricație, nu vă putem rambursa lentilele sau trimite o nouă pereche.
Garanția lentilelor de contact acoperă următoarele probleme apărute:
- Zgârieturi din fabricaţie pe suprafaţa lentilei; ciupituri ale lentilei, pete pe suprafaţa lentilei; Vă rugăm să inspectați cu atenție lentilele înainte de a desigila blisterele în care sunt așezate. Pentru acoperirea acestor garanții este nevoie ca lentilele sa fie trimise la noi sigiliate pentru a constata defectul. In cazul în care acestea nu sunt sigilate în blistere, se consideră a fi vorba despre manevrarea necorespunzătoare din partea
- Diferenţe de putere dioptrică faţă de dioptria înscrisă pe ambalaj – pentru rezolvare acestui tip de reclamație este necesar ca mai întâi să ne trimiteți o copie a rețetei dumneavoastră oftalmologice în care să apară următoarele date și care să corespundă cu tipul de lentile de contact comandate: dioptria sferică, dioptria cilindrică, axul, adiția, raza de curbură, tipul de lentile
Garanţia lentilelor de contact nu acoperă: prescripţia şi adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de contact; defecte survenite în urma manipulării necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite în urma întreţinerii sau a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe suprafaţa lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc), nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile, nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate
Nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile – Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandat de către un specialist, implica riscul ca acesta să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Pentru menținerea sănătății ochilor dumneavoastră, vă sfătuim să solicitați medicului oftalmolog sau opticianului probarea lentilelor dorite și acordul specialistului pentru purtarea lor. În cazul în care medicul nu dispune de lentile de probă, vă recomandăm să mergeți cu lentilele achiziționate (înainte de prima aplicare pe ochi) la consult, ca medicul oftalmolog să verifice adaptarea și să-și dea acordul pentru folosirea lor. Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele complicații medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate numai în cazul în care blisterele sunt sigilate și nedeteriorate.
Nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate – Efectul final al purtării lentilelor de contact colorate este foarte subiectiv și poate varia în funcție de numeroase condiții și influențe. În primul rând, efectul va fi influențat de pigmentarea ochilor. În al doilea rând, ea poate fi influențată de factori externi, cum ar fi condițiile de lumină, make-up si alegeri vestimentare. Mai mult decât atât, tipul de lentile de contact colorate (de amplificare a culorii naturale sau opace) poate produce un rezultat diferit în acoperirea culorii naturale a ochilor. Deoarece este imposibil să se prevadă rezultatul pentru fiecare individ, nu putem oferi o rambursare pentru lentilele colorate, dacă sunteți nemulțumit de rezultat.
TERMENUL DE GARANŢIE pentru produsele menţionate este de 24 luni, cu excepţia produselor pentru care există o garanţie specifică. Garanția se referă numai la deficiențe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse şi îşi pierde valabilitatea în cazul utilizării necorespunzătoare al produselor. În vederea acceptării garanţiei, vă rugăm să păstraţi factura sau bonul fiscal, să returnați produsul împreună cu un formular de reclamație specific, completat integral.
Produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția practicată de producătorul fiecarei mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului, importatorului, furnizorului sau al comerciantului (S.C. Polar 8TIC S.R.L..). Documentul fiscal pe care îl primiţi împreună cu marfa poate servi în acelaşi timp şi ca certificat de garanţie.
Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau al comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. În cazul în care produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate.
În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un produs similar,S.C. Polar 8TIC S.R.L. se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de
S.C. Polar 8TIC S.R.L. oricarui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de S.C. Polar 8TIC S.R.L. de la acest client.
GARANŢIA LEGALĂ DE CONFORMITATE este acordată potrivit dispoziţiilor din Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garantiile asociate acestora. Răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitate, potrivit prevederilor art. 9 – 14 din Legea 449/2003, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la data livrării produsului . Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată
Lipsa de conformitate se remediază prin reparare sau înlocuire, în mod gratuit, inclusiv pentru garanţia comercială. Perioada de remediere pentru garanţia legală de conformitate este de maxim 15 zile calendaristice din momentul informării vânzătorului de către consumator. În cazul reparării produsului în temeiul garanției legale de conformitate, în acesta vor fi montate numai piese noi.
Perioada de remediere pentru garanţia comercială va fi stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare defectele semnalate, natura produselor, durata medie de utilizare, precum şi specificaţiile tehnice ale producătorului.
Prezentele reglementări privind garanția produselor sunt întocmite conform prevederilor Legii nr.449 din 12.11.2003 și nu afectează celelalte drepturi ale consumatorului, prevăzute de Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, de Ordonanţa nr.21/1992 privind protecţia consumatorilor ori de orice alte acte normative, inclusiv acte normative europene, ce privesc drepturile consumatorilor.
În vederea soluționării în mod eficient a reclamațiilor dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a vă solicita documentele necesare pentru a dovedi îndeplinirea condițiilor prevăzute la punctul 3 – ”Obligațiile clienților”.
În acest sens, după primirea reclamației, vă putem solicita, fara a ne limita insa la acestea, urmatoarele:
Prescripția, nu mai veche de 12 luni, pentru ochelari, respectiv pentru lentilele de contact, dupa caz, oferita de un personal specializat competent; Notele adiționale ale prescripției optometrice, dacă acestea exista.
Pentru a va asigura de o corecta și eficienta solutionare a reclamatiei formulate, avem rugamintea de a ne transmite informatiile solicitate intr-un termen rezonabil, dar care nu poate depasi 5 zile calendaristice.